fredag 18 december 2009

Kuligt

Idag bidde det glitter på en kund som ville vara lite fin inför jul och nyår. Kul när man får göra lite fin design. Det fick bli vitt och silver. Denna gulliga tjej hade bitit ner sina naglar riktigt rejält så det blev en enorm skillnad när de nya naglarna var klara. Jag tog ett kort på det färdiga setet med min mycket dåliga kamera, får se sen om bilden är värd att läggas upp. En ny kamera måste nog bli en investering att prioritera...
Här är förresten mina nya fingerskydd som jag fick hem idag. Ser lite suspekta ut, men räddar mina stackars fingrar från att bli sönderfilade =). Provade att göra en spetsig tumme på mig själv, franskt med silverpaljetter. Det är så roligt det där. När jag såg spetsiga naglar för första gången tyckte jag det såg för hemskt ut. Men nu har jag vant mig, och tycker det är riktigt ballt! Så nu ska det bli spetsigt på alla tio.
Fick hem lite nya grejer idag också. Yoghurthandkrämer och små minioljor. Handkrämerna luktade himmelskt gott- smultron, cocos och choklad. Och så var de riktigt bra för torra vinterhänder. Finns att köpa på salongen för 98:-.

Skrivet av: Pernilla

0 kommentarer: